Enrollment

Enrollment for the 2017-2018 school year is now open. Please call the school office (7762-0490) or visit the school to request an enrollment packet. In order to enroll/re-enroll a child, parents must provide the following:

• Completed enrollment forms including registration form and parent contract.
  • Payment of enrollment fees.
  • Payment of any remaining tuition fees from the previous school year.
  • If transferring from another school, provide a copy of the most recent student report card or transcript.
  • Payment for uniform: AMA polo shirts and PE t-shirts.

Students transferring from Guatemala state schools may be eligible to enroll later in the school year for admission in October or November (mid-year).

Enrollment and tuition fees vary by grade; please contact the school for more information.

Inscripciones Abiertas

Las Inscripciones para el proximo año escolar inician en Agosto. Por favor llame a la oficina o visite la escuela para obetener un paquete informativo de Inscripcion. Para poder Inscribir/Re-Inscribir a un alumno, los padres/tutores deberan proporcionar lo siguiente:

• Formatos de Inscripcion completos incluyendo  Formato de Registro y Contrato de Padres/Tutores.
  • Pago de Cuotas de Inscripción.
  • Pago de cualquier cuota pendiente del Año Escolar anterior.
  • Si es transferencia de alguna otra escuela/colegio, proporcionar copia  del reporte escolar mas reciente.
  • Pago de uniforme: playeas tipo polo de AMA y playeras para Educacion Fisica.

Los estudiantes que se esten transfiriendo de otra escuela Guatemalteca, son elegibles para Inscripcion Tardia, para admision en Octubre o Noviembre (medio año de AMA).

Las Inscripciones y Cuotas de Inscripcion varian por grado; por favor contactenos para mas informacion.